neděle 3. ledna 2016

Ranní Labák

Dnes ráno vstávám brzy a razím do Labáku, s rozedněním rozhodím matice pod Černým Bivakem a spíše tréninkově dolézám dvě nové varianty, které mi tu chybí - Mourka 8A a těžší verzi Sundance za 8B. Kroky si už tolik nepamatuju, a tak chvíli trvá než se do nich opět dostanu a správně naladím, ale po hodince lezení mám oba bouldery v kapse.


Sundance hard 8B


Další v plánu je Red Zone za 8B. Program mám v hlavě z videa od Ondry Beneše, což mi úplně nesedí, hlavně mi nejde založení paty v převisu, a tak volím špičku. Po naladění dávám pokusy, ke konci se vždy ozvou bandasky a jdu k zemi. Čtvrtým pokusem jdu už vše přesně a rychle a boulder se daří přelézt. 

Today I get up early in the morning and set off to Labák. I start by spreading the pads under Černý bivak and finishing two new varieties as a training – Mourek 8A and a harder Sundance 8B.don't remember the single moves so it takes a while before I get into it. However, after an hour I succeed.

My next goal is Red Zone 8B. I've got the moves from the video by Ondra Beneš but I'm not very comfortable with them, I don't like the heel hook in the overhang, so I choose toe hook instead. Then I start trying but I keep swelling and falling towards the end, but the fourth attempt is quick and clear and I finish the boulder after all.

Žádné komentáře: