pondělí 28. září 2015

James...James Bond

Prodloužený víkend jsem strávil převážně na Ostaši, kde jsme v pátek a sobotu s Jendou Šolcem filmovali. Během natáčení se mně podařilo přelézt několik boulderů - nejprve Trhače 7C, vedlejší poměrně přísné Co Tě To Napadlo 7C, ještě kousek vedle naopak poměrně sjízdnější The Local Guru 7C+ a ještě se mně daří znovu přelézt Bouldertherapy, které bylo dříve 8A, ale po vylomení boulder značně ztěžknul a teď se klasa pohybuje na pomezí 8A+/B. Nedaleko přelézám ještě krásný Save Your Body za 7C. Přespím na Ostaši, ráno natáčíme nelezecké scény a odpoledne už opět šlapeme do skal. Na rozlez volím novinku Pilkománii za 7C, dlouhý fix mně dělá celkem problém, ale po chváli je hotovo. Poté se přesouvám na Velký Střecháč pod projekt James Bond. Asi dvě hodiny vymýšlím nejjednodušší program, dávám ostrý pokusy, síly rychle ubývají a na přelez už dneska není power.

James Bond 8B

Na neděli si ordinuji rest day a tak pouze spotuju Kačku na Boru v jejím projektu Vlčí Kožich, asi tři hodiny se pokouší o přelez, nechává tam všechno, je blízko přelezu, ale kousíček tam chybí. Navečer přejíždíme na Ostaš, ráno razím zpět na Jamese Bonda. Po rozlezu se cítím dobře, podmínka je parádní a hned druhým pokusem se mně daří projekt vylézt. Po sobotě jsem byl jasně rozhodnutý, že James Bond bude určitě 8B, ale po dnešním rychlo přelezu vlastně ani nevím, uvidíme. Nalézám ještě do vedlejšího projektu za malé ostré lišty, čeknu projekt na Malým Střecháči, ale ani jeden nenaznačuje, že by vydával povolenku k přelezu. Na závěr se dolézám v Anakondě za 7C.

James Bond 8B

Žádné komentáře: