středa 8. dubna 2015

Velikonoční Stvořidla

Trénink je v plném proudu, ale v pondělí nám to s Kačkou nedá a jedeme se vyvětrat na venkovní kameny. V hlavě mám Stvořidla, poměrně "nová" oblast, kde poslední dobou přelezl pár těžších boulderů Honza Novák a Tonda Páleníček. Po cestě se stavujeme na skále u Havlíčkova Brodu, kde Kačka pěkně pokusuje Basiliku svatého Nikola za 6A+. 

 Kačka v Basilica di San Nicola 6A+

Dál pokračujeme na Stvořidla, hned nacházíme Save with Fox 8A, dávám flash pokus a téměř jsem nahoře, druhým pokusem posílám. Tento boulder mně přišel na 8A lehký, vidím to spíše na 7C+ neli jen C.

Save with Fox 7C+

Dále hledám Čertovu skálu, kde vede Mírný Diskomfort 8A. Najít kámen tentokrát není tak jednoduché a až, poté co se potkáme s Honzou Novákem starším jej nacházíme. Kámen a linie krásná, první ultimátní a lehce morfo krok a pak ještě přijít na to, jak nahoru. První krok mně dává zabrat, párkrát ještě vyhučím z vršku, ale po tak 20minutách se mi daří boulder přelézt.

Mírný Diskomfort 8A
 
Zkouším ještě přidat SD variantu, jeden lehčí a jeden těžký krok a pak je hlavně člověk načatej na ten to nejtěžší z varianty ze stoje. Hodinu s boulderem zápasím a až poté, co přijde sněhová nadílka tak se daří přelez. Klasu vyhazuju na 8B.


Mírný Diskomfort SD 8B

Mírný Diskomfort SD 8B

Sníh nás žene pryč, a tak dáváme ještě zastávku v Humpolci. Já bych zkusil variantu The Big Hat za 8A, ale bohužel je boulder mokrý a tak leze už jen Kačka a vybojuje 6A na kameni Mamut.

Kačka v mamutím 6A

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Můžu se zeptat, kde najdeme na Stvořidlech Fox Hill? Děkuji za odpověď.