pondělí 23. března 2015

ČP Plzeň a Tábor

21. březen nepřinesl pouze jaro, ale také druhý závod českého poháru v boulderingu do Plzně.Závod to byl velmi povedený, pořadatelé se již staly profesionály a pěkná byla i divácká kulisa při finále. Já jsem prošel kvalifikací 8b/8p, finále bylo opět v trochu lehčím duchu a po dvou zaváháních na začátku boulderů jsem si vylezl pro 4b/6p a po druhé letos zvítězil! Na druhé a třetí místo se probojoval Honza Jeliga a Kuba Jedlička, v holkách byla milým překvapením Karin Bílková, která vyfoukla první místo zbytku pole.


Finále by Jirka Sika

 Stupně vítězů by Kačka

Přespíme v Plzni a ráno míříme se skupinkou okolo Kozla na Táborské bouldery, kde v poslední době přelezl pár těžkých projektů Štěpán. Užíváme si pěkných kamenů a celkem chladného počasí, mě se daří přelézt na druhý pokus jednokrokovku Jarní Úklid, oklasifikovaný za 8A, ale mně se zdá spíše něco jako 7C+ neli jen 7C a pěkné silové Medvědárium 8A+/B

Jarní Úklid 7C+ by Kačka

 Medvědárium 8A+/B by Inka Matoušková

Medvědárium 8A+/B by INK

Kačka okusí, jak moc ostrý lišty tady jsou skalpováním celýho bříška a já ještě pozkouším projekt Poker Face ze sedu, který trochu připomíná Island ve Fontáči. Pomalu se prokousávám kroky, ale pomalu taky olamuju důležité přídrže a tak projekt těžkne a těžkne. S bandou ještě chvíli posedíme v místní hospodě a jedeme domů.

 Táborské bouldery by INK

Poker Face projekt by INK

Žádné komentáře: